Complaint: Ik wacht al 3 dagen op een pakketje, terwijl ik gewoon thuis ben!

user-32456 on 17 December 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dinsdag heb ik een bestelling geplaatst bij drogisterij.net, deze zou diezelfde dag nog verzonden worden zodat ik hem de dag erna in huis zou hebben. Altijd fijn, vooral aangezien het dit keer om o.a. medicijnen ging die ik echt nodig had.
De dag erna staat er dat de bezorger onderweg is. Ik heb heel de dag niks gedaan, ik ben niet om boodschappen geweest, ik heb geen muziek aangehad en heb niet gestofzuigd omdat ik door die dingen misschien de bel niet zou horen en hem mis zou lopen. Om 7 uur ‘s avonds stond er opeens als melding dat ik zogenaamd niet thuis was en dat hij de dag erna weer zou komen. Ik wist dat hij niet geweest was, want dit is niet de eerste keer dat me dit gebeurd, en als ze WEL echt aan de deur komen gooien ze wel een briefje binnen dat ze langs geweest zijn.

De dag erna, ik heb weer heel de dag zitten wachten, niet weggeweest, heel mijn dag dus naar de …., en weer hetzelfde verhaal om 7 uur ‘s avonds. Ik was weer niet thuis.
Vandaag krijg ik zelfs de melding dat hij niet bezorgt zal worden (waarschijnlijk door de sneeuw, het is altijd wat…) en dat ze de volgende dag komen.
Ik vind dit echt schandalig!

Ik zit hele dagen te wachten op een pakketje wat ik dringend nodig heb en dan wordt er zo mee omgegaan.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon vandaag mijn pakketje ontvangen, klaar. Nu ligt er wel sneeuw, maar de afgelopen dagen niet, dus dat vind ik ook geen reden meer. Dan moet je maar gewoon op komen dagen als het afgesproken is.(En als vandaag echt echt echt niet kan, dan morgen, het is dringend)

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of