Complaint: Ik was thuis

user-35094 on 07 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dat SelektVracht aangeeft op de online SelektVracht dat ik de geadresseerde niet thuis was op 6 en 7 januari 2011 en ik 100% wel thuis was.
SelektVracht gaat nu nog 8 januari mijn pakket aanbieden of 11 Januari. De kans is groot dat SelektVracht, aan gaat geven dat ik mijn pakket een van die dagen heb ontvangen…ben ik dan wel thuis? Mijn vertrouwen is weg!! En dan mijn geld ook!!

Gewenste oplossing

Laat SelektVracht zorgen dat ze betrouwbaar personeel in dienst gaan nemen.
Niet automatisch de oorzaak bij degene neerleggen waar de bestelling vandaan komt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Betreffende besteller op dit feit aangesproken.
Tevens een registratie van dit feit gemaakt in ons systeem gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of