Complaint: Ineens is mijn pakketje weg.

user-160643 on 14 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakketje zou terug meegenomen zijn omdat de doos beschadigd zou zijn. Hier heb ik mijn vraag tekens over.
Er is door het bedrijf die het verstuurd heeft omnieuw naar mij toe verzonden maar dat pakketje is nu ineens weg.
Selectvracht weet niet waar het pakketje is gebleven.
Ik had het juist al bij een DHL punt laten afleveren omdat wij niet altijd thuis zijn.

Desired solution:

Ik heb inmiddels bij het bedrijf van de kerstpaketten weer opnieuw een bestelling kunnen plaatsen maar dat gene wat ik had besteld hadden ze heleaas niet meer.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Naar aanleiding van de gegevens die de ontvanger aan ons heeft doorgegeven hebben we de betreffende zending getraceerd, en daarbij helaas moeten concluderen dat het pakket inderdaad verloren is gegaan tijdens het leveringsproces.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of