Complaint: Kersptakketje niet geleverd

user-150258 on 27 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze bestelling van vrijdag 21 december bij de V&D zou maandag 24 december voor 15.00 door Selektvracht geleverd worden. Maandag 24 december de gehele dag gewacht. Tot drie maal toe Selektvracht gebeld of de pakketjes zullen worden geleverd op maandag 24 december. Selekvracht had toegezegd dat alle pakketjes geleverd zullen worden.Om kwart v 5 weer gebeld en dan krijgen we te horen dat de bezorger langs is geweest en wij niet thuis waren terwijl wij de hele dag thuis zijn gebleven om het pakketje te ontvangen. Geen kerstkadootjes dus. Het ergste nog is dat zij zelf geen klacht kunnen indienen bij Selektvracht. Wat een slechte service. Zo kun je nooit van je fouten leren.

Desired solution:

vergoeding voor hele dag wachten voor niks van Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Na bijn a 2 maand krijgen we een excuus aangeboden door Selektvracht terwijl wij een hele dag binnen hebben moeten wachten. Ze nooit meer bij ons aan de deur zijn geweest om het pakket af te leveren. Wat een slechte reactie terwijl wij mooi naar een kerstdiner moesten zonder kadootjes. SLECHTE SERVICE EN SLECHTE OPLOSSING

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we moeten constateren dat het betreffende pakket, nadat er nog een aantal bezorgpogingen hebben plaatsgevonden, geretourneerd is aan de afzender.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of