Complaint: Klacht bezorging selektvracht

user-197438 on 05 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Douglas een pakket besteld, 2x niet thuis, de derde bezorgpoging zou tussen 09:00-13:00 uur op zaterdag zijn, volgens het track en trace systeem kon het pakket door overmacht?! niet bezorgd worden. Volgende poging zou op 4 september zijn tussen 18:00-21:00 uur. Pakketje weer niet bezorgd, sterker nog ik zou niet thuis zijn geweest. Belachelijk, nu kan ik het afhalen bij een servicepoint, maar dit is geen service waar ik voor gekozen heb. Sterker nog, de verzendkosten van bijna vijf euro had ik kunnen besparen om het gewoon in de winkel op te halen.

Desired solution:

Financiële compensatie voor het ongemak en excuses of uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of