Complaint: klacht is tweeledig

user-112076 on 30 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

29/6 bericht in bus; wij komen morgen 30/1 (sic) tussen 10 en 11 langs; ruim voor 10 wordt gebeld, maar voor ik de intercom kan beantwoorden en vervolgens snel naar de voordeur loop (naar de intercom 10 m. en naar de voordeur 10 + 20 m.) is de selektvrachtbezorger al weer weg en heeft hij wel tijd gevonden om een volgend briefje in de bus te stoppen; wij komen 3/7 tussen 18.00 en 21.00 langs. Er wordt vervolgens een infocode geleverd maar die doet niets.

Desired solution:

elke redelijke oplossing

U vraagt mij de roodomlijnde velden nu in te vullen; dat kan dus niet. Selektvracht is te snel, ik heb niemand gezien en de oplossing is nog niet voorhanden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Het pakje wordt morgen avond opnieuw aangeboden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of