My complaint:
Zie onderstaande klacht (Klacht Selektvracht: Product niet bezorgd en zeer klantonvriendelijke (service)).
Opeens staat er dat de klacht is opgelost, maar het is juist verergerd!
Nadat wij een verontschuldigend mail gekregen hebben van selektvracht, en erin werd vermeld dat het product tussen 11:00 en 13:00 bezorgd zou worden, kwam er een mevrouw met personenauto langsgereden en belde bij mij aan. Ze vroeg of ik het pakketje nog wou hebben??? Waarop ik antwoorde, ja. Ze zei dat het pakketje niet in haar personenauto zou passen dus zei ze dat ze het vanavond even wel langs zou kunnen komen brengen omdat ze hier in de buurt woont.
Aangezien ik mijn product graag wilde hebben stelde ik aan haar voor om dan tussen 18:00 – 19:00 het pakket af te leveren.
en nu even afwachten…
Deze klacht is dus nog niet opgelost! Zeer slechte service!
Desired solution:
Dat het pakket op afgesproken tijdstip word aangeleverd en een formelere gang van zaken inclusief klantvriendelijkheid.