My complaint:
Ik heb op 25 november jl. galajurk besteld bij Suits your Well. Op 27 nov werd ik geinformeerd dat jurk bij Selektvracht is aangeboden. Woensdag 28 november zag ik op het transitformulier dat het die dag bezorgd zou gaan worden. Helaas niet ontvangen. Donderdag 29 november zag ik dat het terug was gestuurd naar het sorteercentrum. Bij navraag bleek dat ze een ander huisnr. hadden gezocht, hoewel het wel goed bij hen op de transitorder stond
Bij telefonische navraag werd gezegd dat ze niets voor mij konden doen en dat het naar de afzender Suits Your Well werd gestuurd. Ik heb weer contact opgenomen met Suits Your Well en die zeiden dat het wel 2 weken kon gaan duren en dat ik maar een nieuwe jurk moest bestellen. Ik heb gezegd dat ik dan weer moest betalen. Maar het kon volgens hen niet anders. Weer telefonisch contact gezocht met Selekt Vracht en gezegd dat mijn dochter de jurk nodig heeft voor een School Kerstgala en dat dit over 1,5 week plaats vindt en hierdoor heeft ze dus geen jurk. Medewerker Selekt Vracht betreurt dit maar kan er niets aan doen. Is niet mogelijk om contact te leggen met het Sorteercentrum
Desired solution:
Ik ben tevreden als ze hun excuus aanbieden + telefoononkosten en dat op tijd de galajurk wordt bezorgd. Het is de fout van Selekt Vracht. Het adres + huisnr. staat goed op de order, ook al beweren ze van niet. Maar ik heb het bewijs.