Complaint: Klacht over verkeerde bezorging

user-170376 on 29 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De bezorger van Selektvracht heeft mijn pakketje op volledig de verkeerde straat bezorgd, op een adres met dezelfde 4 cijfers in de postcode op anderhalve kilometer afstand. Het was dat de bewoonster van dat adres zo vriendelijk was om mij online op te zoeken en mij een email te sturen, maar anders had ik mijn pakket nooit kunnen achterhalen. Nou ben ik ook nog eens slecht ter been, dus heb ik ook nog hulp moeten inschakelen om het pakket bij het andere adres op te halen. Ik vind het echt zo verschrikkelijk slechte service! Er is een heel duidelijke reden dat ik online kleding koop omdat ik niet de stad in kan lopen en dan krijg je dit… Heel jammer

Desired solution:

Een excuus van Selektvracht en een antwoord op de vraag "hoe had dit kunnen gebeuren?" Ik vind dat de bezorger van Selektvracht zich realiseert wat de gevolgen van dit soort slordigheden zijn vooral voor mensen die slecht ter been zijn!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of