Complaint: Klacht Selectvracht

user-49019 on 09 May 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via Zalondo een (grote) bestelling gedaan en betaald. Ik heb een aantal klachten over Selectvracht:

1. Communicatie, via track & trace lijkt het of het pakket al meerdere malen is aangeboden. Dit is niet gebeurd. Pas na een week is mijn pakket voor het eerst aangeboden.

2. Bezorging Mijn pakket is bezorgd (volgens track & trace), maar niet bij mij. Ik heb ook geen briefje ontvangen. Selectvracht weet ook niet waar mijn pakket bezorgd is. Ze vragen aan mij of ik even bij de buren langs wil gaan. (ik woon in een appartementen complex met ongeveer 40 appartementen.

Ik vind het ongeloofelijk hoe onzorgvuldig ze omgaan met de spullen.

Desired solution:

Ik zou graag op zeer korte termijn mijn bestelling willen ontvangen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Ik begrijp uit uw melding dat uw pakket bezorgd is gemeld door onze bezorger, maar dat u het nog niet heeft mogen ontvangen. In een dergelijk geval kunt u het best contact opnemen met de afzender van het pakket, die vervolgens bij ons een onderzoek kan laten starten naar desbetreffende bezorging en eventueel – zoals in dit geval – de handtekening kan opvragen die gezet moet zijn bij bezorging. Mochten wij u eventueel verder van dienst kunnen zijn, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110509104729. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of