Complaint: Koeriersbedrijf komt afspraken niet na.

user-197497 on 05 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 29/8 werd pakket aangeboden toen ik niet thuis was. Koerier had een kaartje achtergelaten met een infocode: M.b.v. deze code kon ik een ander tijdstip aangeven.
Ik heb aangegeven op hun website het pakket op 3/9 tussen 18u en 21u te willen ontvangen. Website bevestigde de nieuwe datum.
Koerier komt niet opdagen op het afgesproken tijdstip.
Op website zie ik dat de nieuwe leverdatum nu 4/9 tussen 18u en 21u wordt.
Koerier komt op die dag ook niet opdagen. Op 4/9 verdwijnt om ca 19.30 plotseling het statusoverzicht van de website.
Op 5/9 gebeld met bedrijf. Volgens het bedrijf zijn ze vier keer langs geweest en was er niemand thuis, wat pertinent niet juist is. Het pakje wordt nu aan de afzender teruggestuurd. De afzender had het pakje al op 19/8 aan hen ter zending gestuurd. 3 weken later heeft hij het weer terug en is 5.50 Euro armer….

Desired solution:

Gewoon leveren en afspraken nakomen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of