Complaint: Lakse bezorgers

user-131273 on 02 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb veel problemen met Selektvracht. Mijn pakketjes worden laat of niet bezorgt, dan moet ik er zelf achteraan. Het gebeurd bijna altijd dat als ik een pakketje verwacht en daar voor thuis blijf, ik na een tijdje een briefje in de bus vind, dat ik niet thuis was. Terwijl ik dus wel thuis was, er word niet aangebeld, dit komt zeer vaak voor. Ook staat er dan op het briefje dat ze terug komen, de volgende dag bijvoorbeeld, tussen zo en zo laat, en daar blijf ik dan speciaal voor thuis, en dan komen ze weer niet. Ik heb daar al wel eens voor gemaild, deze problemen, maar daar hoor ik dan niks op. Dit vind ik erg klant onvriendelijk, zo ook de bezorgers dus! Ik ben helemaal niet tevreden over de manier waarop met klanten om gegaan word.

Desired solution:

Ik zou het fijn vinden als er dus meer zorg besteed word aan de bezorging, en de bezorgers een cursus klantvriendelijkheid krijgen. Zo kunnen jullie dit in de toekomst voorkomen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of