My complaint:
Selektvracht zou vandaag tussen 12:00 – 18:00 voor de zesde! keer een pakketje bij mij aanbieden. Wellicht vanwege dat het een appartementencomplex betreft, echter de bel werkt (meerdere keren zelf gaan twijfelen en dus getest) en ze vinden het juiste nummer van 3x heb ik een briefje aangetroffen dat ze weldegelijk langs zijn geweest. Op de briefjes word geen ID nummer vermeldt. Bij Lensway geven ze mij een trackingnummer wat niet voorkomt op de website van Selektvracht. Op het telefoonnummer van het depot word nooit, echt nooit opgenomen. “Het nummer wat u probeert te bereiken reageert niet” hoor je nadat hij zo’n 30x is overgegaan.
Desired solution:
Lensway kiest een ander bedrijf voor hun pakketjes. Met TNT nooit last gehad.
Selektvracht is bereikbaar, communiceert duidelijk en zorgt er voor dat hun personeel doet waar ze voor betaald krijgen.
Selektvracht bied de mogelijkheid om het pakketje na 2 afleverpogingen zelf af te halen.