My complaint:
Wij zijn een bedrijf en zitten op een industrieterrein waar buiten normale werktijden geen bedrijven open zijn. Op zaterdag 15 december lag er van Selektvracht een kaartje in onze bus waarop stond dat ze ons niet hadden getroffen en dat ze dinsdag tussen 11.00 en 15.00 opnieuw langs zouden komen. Op dinsdag moest ik echter onverwacht een paar uur weg en net tijdens die periode heeft Selektvracht weer een bezorgpoging gedaan. Weer een kaartje in de bus waarop stond dat ze een dag later tussen 18.00 en 21.00 nog een keer langs zouden komen. De bezorger kan vantevoren echter bedenken dat er rond die tijd weer niemand aanwezig is. Ik heb toen woensdag en donderdag het depot van Selektvracht proberen te bellen, maar er neemt niemand op of de verbinding wordt verbroken. Vrijdag lag er weer een kaartje in de bus dat de bezorger donderdag langs was geweest en niemand thuis trof. Ik heb wederom het depot proberen te bellen en kreeg nu wel iemand aan de lijn. Hij zei dat er donderdagavond om 21.30 uur iemand was geweest en niemand thuis trof. Het pakketje was retour gezonden naar de afzender. Hij raadde mij aan contact op te nemen met de afzender, maar op de kaartjes stond alleen maar ‘Deutsche Post’ en geen afzender. Wij hebben ook niets besteld waarop wij wachten, dus we hebben geen idee van wie het pakket is. Selektvracht zegt verder niet veel te kunnen doen. Op het feit dat de bezorgers in weekenden en avonden pakketje op industrieterreinen proberen te bezorgen geven ze ook geen antwoord. Hele vreemde organisatie. Zeer klantonvriendelijk.
Desired solution:
Dat ze in de toekomst wat klantvriendelijker worden, makkelijker bereikbaar, geen 40cent per minuut rekenen als je ze telefonisch probeert te bereiken en dat ze hun bezorgers wat beter laten nadenken over bezorgtijden op industrieterreinen. Bovendien hadden al onze buren pakketjes aan willen nemen, maar de Selektvrachtbezorger heeft het niet geprobeerd af te leveren bij de buren.