Complaint: Levering tussen 9 en 1 uur

user-119459 on 04 August 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een bestelling geplaatst bij Wehkamp welke tussen 9 en 1 geleverd zou worden. Het is op dit moment na enen en nog steeds geen pakketje.
Kleine wijziging. Het pakketje is geleverd, deze is door de koerier in de brievenbus gefrommeld (dat wil zeggen, hij/zij had het pakketje ontdaan van de doos en deze met addres sticker in mijn brieven bus gegooid).

Desired solution:

Geen enkele, zolang ze het pakketje vandaag maar afleveren. Dit is namelijk niet de eerste keer.
Ik wil geen verdere klacht indienen, maar Selektvracht wel er \"\'vriendelijk\'op wijzen met hun bezorger te praten, want dit is te gek voor woorden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of