Complaint: Liegende bezorger?

user-150660 on 29 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bestelde onderdeel (s’middags!)met belofte dat vóór 22:00 besteld volgende dag in huis. Volgende dag: Tussen 8:00 en 13:45 gewacht op bestelling die tussen 9:00 en 15:00 zou worden bezorgd. Om ongeveer 13:45 werd de Track en Trace geupdate met “bewoner was niet thuis”. Volstrekt onmogelijk dat de bezorger is geweest, glazen voordeur, klopper geen bel. Gewoon 100% onzin.

Desired solution:

Excuses en duidelijk, gecheckt verhaal en belofte niet meer op deze wijze te handelen (is niet eerste keer).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of