Complaint: Meerdere klachten

user-150474 on 28 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb meerder klachten:

1) Onlangs heb ik een bestelling gedaan die door selektvracht afgeleverd zou worden. Bij de eerste keer dat de bezorger was geweest was ik niet thuis. De bezorger heeft een briefje achter gelaten. Volgens de site van selektvracht zou hier een code op moeten staan waarmee ik de bezorgtijd aan zou kunnen passen zodat het pakket bezorgd zou worden wanneer ik thuis was. Alleen geen code.
Later zou de bezorger tussen 18.00 uur en 21.00 uur komen helaas trug ik, toen ik voor 18.00 uur thuis kwam een briefje aan dat het pakket terug werd gezonden.

2) Bij bekijken van de bezorgstatus, op internet, zag ik tot mijn grote verbazing dat er stond dat de bezorger vaker is geweest. Met tijden waarop ik wel thuis ben geweest. Dus meer tijden dan in de werkelijkheid hebben plaatsgevonden.

3) Hiernaast heb ik geprobeerd om via telefoon contact te leggen met selektvracht. Via het telefoonnummer dat op de site van selektvracht staat word je doorgeschakeld naar het depot waar het pakket zou moeten zijn. Maar dan blijkt het de telefoon van het depot afgesloten is en er geen contact mogelijk is.

4) Helaas is mijn bestelling terug gezonden en weet ik niet waar deze nu is en hoe ik deze alsnog in handen kan krijgen.

Desired solution:

1) Komen op de tijden dat op het kaartje, dat de bezorger is de bus heeft gedaan, staat.

2) De juiste gegevens vermelden in het statusoverzicht.

3) Ervoor zorgen dat alle telefoonnummers juist zijn en werken.

4) Ervoor zorgen dat ik mijn bestelling alsnog krijg.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of