Complaint: Merkkleding uit Engeland retour gestuurd!?!

user-14560 on 24 June 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dure jurk zou bij de 3e poging \\\\\\\’s avonds tussen 18.00-22.00 uur bezorgd worden. Ik had ze nog bewust gebeld om door te geven dat het na 20.00 uur bezorgd moest worden. Ik had zelfs een uur opgenomen van mijn werk zodat ik al om 19.00 uur thuis was. De hele avond geen Selektvracht gezien. Ligt er de volgende ochtend een briefje dat zij zowel donderdagmiddag (en dus niet avond) als vrijdagochtend zijn langsgekomen en dat mijn jurk nu weer retour is naar Engeland! Ik moest maar contact opnemen met de leverancier….

Gewenste oplossing

Ze hadden op z’n minst bij de buren kunnen aanbellen, of het pakketje desnoods nog een dag in Den Haag op kantoor kunnen houden. Of een heel ‘apart idee’:afgeven bij het postkantoor/Kiala punt om de hoek!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of