Complaint: Na 1 herhaling al retour afzender!

user-149262 on 18 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 1 herhaling ging het pakket al retour afzender. Men komt langs op werktijden (dus als je er niet bent) en geeft je geen enkele mogelijkheid om mee tw erken of het ergens zelf op te halen.
Telefonisch zijn ze onbereikbaar. vandaag meer dan 12 keer gebeld en er neemt niemand op, zowel ‘s ochtends als ‘s middags niet.
Je denkt: dit kan toch niet waar zijn?

Desired solution:

Pakketje geleverd, probleem opgelost!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Het is niet mogelijk dat Selektvracht in opdracht van de consument een onderzoek opstart. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of