Complaint: niet afleveren van pakket op genoemde tijd

user-117800 on 26 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een pakketje besteld via Wehkamp. Daarin kan je aangeven op welke dag en tijdstip je het pakketje afgeleverd wilt hebben. Dit heb ik keurig gedaan op een tijdstip dat ik thuis ben. Wat schetst mijn verbazing. Op genoemde datum en tijdstip geen pakketje afgeleverd via selektvracht. De dag erna ben ik aan het werk en wordt het pakketje geprobeert af te leveren. Ik ben niet aanwezig. Ligt er een briefje dat ze vandaag voor de 2e keer aan de deur zijn geweest en mij wederom niet thuis troffen. Dit vind ik zeer vervelend omdat het niet waar is!
Ik vind dit zeer vervelend en niet coorect!!

Ook presteert Selektvracht het regelmatig door met de bezorgtijden te sjoemelen. Dat wil zeggen, een pakket zal afgeleverd worden tussen 12.00 en 18.00 uur. Ik zorg ervoor voor die tijd thuis te zijn, en dan blijkt dat ze al geweest zijn. Bijv. om 11.30/11.45 uur. Op het “niet thuis briefje” staat dan dat ze om 12.00 uur langs geweest zijn en ik niet thuis ben. Terwijl ze dus een half uur tot een kwartier te vroeg zijn geweest.
Dit gebeurt regelmatig en ook mijn buren bevestigen dit, omdat ze soms een pakketje bij hun afleveren om bijv. 11.30/11.45 uur.

Desired solution:

Dat de dames en heren op de afgesproken tijdstippen komen. Dus niet een kwartier of half uur eerder. En ook dat ze komen op de afgesproken dag!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of