Complaint: niet bezorgd

user-35106 on 07 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 keer de hele dag thuis aangezien het pakketje geleverd zou worden. Twee keer zie ik bij mijn.wehkamp dat er een bezorger langsgeweest zou zijn maar dat ik niet thuis zou zijn geweest. Ik heb ook geen briefje in de brievenbus gekregen. Ik heb sterk het vermoeden dat er uberhaubt geen bezorger is geweest!

Gewenste oplossing

Bezorgen wanneer er gezegd wordt dat het pakketje bezorgd zou worden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Betreffende besteller op dit feit aangesproken.
Tevens hebben wij een kalcht in ons systeem geregistreerd.

Met vriendelijke gret,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of