Complaint: niet bezorgde schoenen

user-105642 on 29 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 18 mei 2012 een briefje van selektvracht in de deur, dat men had geprobeerd een pakje af te leveren, de volgende dag zou het gebracht worden. U raadt het al, niemand geweest. Maandag 21 mei naar selektvracht gebeld. Oh, vannavond komt het pakje: U raadt het alweer, niemand gezien. De volgende dag weer gebeld. Vannavond komt het echt. Ik wachten en nu is het 29 mei en zit ik nog steeds te wachten. Ik heb het opgegeven. De schoenen had ik gelukkig nog niet betaald. Vanaf nu bestel ik niets meer via internet, dat door het bedrijf Selektvracht bezorgd zal worden. Dit gebeurde in Amsterdam

Desired solution:

Mijn schoenen, maar niet meer via Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Selektvracht gaat de bezorger erop aanspreken, maar daar heb ik mijn schoenen niet mee. Die zijn teruggestuurd naar de afzender, nadat ze in ieder geval zogenaamd 3 keer waren aangeboden. De schoenen worden opnieuw opgestuurd, nou ik ben benieuwd. Positief blijven

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of