Complaint: Niet geleverd

user-85660 on 15 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

05/02 besteld bij Wehkamp
07/02 afgeleverd volgens de website, niets geleverd
10/02 brief afleverpoging, morgen nog een poging
11/02 niets
15/02 nog steeds niets en is terug gestuurd naar Wehkamp

Zowel Wehkamp als Selektvracht hebben steken laten vallen. Selektvracht is hier maar 1 keer aan de deur geweest en heeft aangeven hier nog een keer langs te zijn geweest. De 2e keer was hier helemaal geen briefje, bovendien was er op dat tijdstip iemand aanwezig en had het pakketje aangenomen kunnen worden als de koerier zou zijn geweest. Tussen de bestelling en de afleverpogingen zaten teveel dagen.

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik mijn kleren ontvang voor het oorspronkelijke bedrag.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beide pakketten zijn volgens afspraak met Wehkamp tweemaal aangeboden, helaas zijn de pakketten reeds retour Wehkamp. Wij hebben de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Wehkamp.
We hebben de klacht betreffende het niet achterlaten van een niet thuisbericht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of