Complaint: niet geleverd pakket

user-151792 on 07 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste medewerker,

Tot vrijdag 4 januari 2013 waren wij op vakantie.
Op 28 januari 2012 is bij ons het kpn alles in 1 zakelijk pakket door een van uw medewerkers aangeboden. Daarna nog eens op 4 januari. Wij vonden een briefje in de bus dat het pakket zaterdag 5 januari nog eens zou worden aangeboden. Wij zijn de hele tijd thuis geweest maar hebben geen pakket ontvangen. Vandaag wordt onze telefoon afgesloten en vanmiddag zou de nieuwe lijn en internet worden geinstalleerd.
Wij hebben geen pakket en er kan dus niets geinstalleerd worden. De volgende mogelijkheid voor installeren is 24 januari, als er tenminste een pakket is.
Wij zijn dan waarschijnlijk tot 24 januari zonder zakelijke vaste lijn.
Wij en onze clienten zouden hierdoor erg gedupeerd worden.
Volgens een medewerker van uw bedrijf is het pakket geretourneerd, maar volgens de KPN is het in een depot in Maarsenbroek

Desired solution:

Ik wil het pakket zelf wel ophalen, maar het depot is dicht.
Ik wil het pakket vandaag ontvangen, zodat wij toch een verbinding hebben vanaf morgen.

Tip: depots open op alle werkdagen, dus ook op maandag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of