Complaint: niet ontvangen bestelling

user-527 on 14 September 2009 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb net iets otvangen dat ik gisteren heb besteld.daarbij ook een afleveringsbon van nog iets die ik ook gisteren heb besteld dus die microset.ik heb die microset zelfs niet ontvangen,maar wel de afleveringsbon.hoe kan ik iets betalen die ik niet heb ontvangen.ik zou graag wel mijn microset die ik heb besteld willen hebben.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of