Complaint: Niet Thuis geweest bij bezorging ?!

user-81328 on 21 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vandaag een pakketje van wehkamp verwacht, maar helaas zegt het bezorgstatus, dat ik niet thuis was en dat het pakketje opnieuw zal aangeboden worden op het volgende bezorgdag.Raar is het verhaal, dat ik het HELE DAG heb thuis gezeten om voor de man van selektvracht te wachten omdat het een erg dringend pakketje was.ik had geen notitie in mijn brievenbus en ook de buren hebben geen bezoek van het bezorger gehad. Hoe kan het nu zijn, dat ik niet thuis was, geen notitie in mijn brievenbus lag en het bezorger meldt, dat niemand thuis was?

Desired solution:

ommidelijke bezorging van het pakketje naar mijn huisadres

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

12 years ago - en nu de TOPPER, vandaag is het pakketje als bezorg gemeldt, maar ik moet iets met mijn ogen hebben, ik zie het nog steeds niet en heb ook geen pakketje in mijn handen. ook een recherche bij mijn buuren heeft niets opgeleverd. Selektvracht, waar is mijn pakketje nu?

Comment by poster of the complaint

12 years ago - nou, nu ook nog de buren in het nast staande gebouw gevraagd, maar ook hier geen pakketje bezorgd.Ik gaa nu lekker aangifte bij de politie doen, ik denk de bezorger is nu heel blij met een nieuwe dubbel DIN radio voor zijn bezorgauto.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 02 February 2012 at 08:16

deze klacht is nog steeds niet opgelost, maar het pakketje is nog steeds niet met mij en blijkbaar verdwenen, volgend het original text van het ontvangen email, ik verwacht iets meer dienstverlening bij een verdwenen pakketje:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. Deze klacht wordt tevens meegenomen in de evaluatie van onze bezorger. Volgens onze gegevens is het pakket de eerstvolgende bezorgdag 24/01/2012 bij u afgeleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Message from Selektvracht

12 years ago - Geachte heer/mevrouw, U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Graag adviseer ik u contact op te nemen met de klantenservice van Wehkamp zodat hier een onderzoek naar opgestart kan worden. Wij hebben tot op heden nog geen verzoek ontvangen van Wehkamp. Onze excuses voor het ongemak. Selektvracht B.V. Webcare Team

Comment by poster of the complaint

12 years ago - ik heb Wehkamp al op 24/01/2011 gebeld en zij hebben naar mij toe gezegt, hier een fraude onderzoek aan te vragen, nou, nu al met twee bedrijven klaar, Selektvracht en Wehkamp.....

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of