Complaint: Niks ontvangen… alleen agressieve bezorgster aan de deur.

user-137259 on 27 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in dezelfde week tot 2 maal toe geen pakketje ontvangen. De eerste van MissEtam, wel faktuur ontvangen goed opgelost door MissEtam. Het tweede pakketje van Cosmox 2 boeken, helaas niet ontvangen en Selektvracht zegt wel bezorgt te hebben. Cosmox gaat er vanuit dat ik het pakketje heb ontvangen verwacht nu dat ik betaal met extra kosten. De bezorgster van Selektvracht kwam om agressieve manier verhaal halen, terwijl wat ze vertelde totaal niet klopte. Mijn kinderen zouden het pakketje hebben aangenomen (terwij heel duidelijk gezegd is dat dit niet mag) en daarna was het mijn partner op een manier dat mijn haren recht over eind gingen staan……….. grof, agressief en ….

Desired solution:

Ik wil dat er geregeld word dat ik de kosten en extra kosten te verhalen komen, omdat ik totaal niks heb ontvangen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij op dit adres geen pakje kunnen vinden. Wij hebben de klant ons mail adres gegeven om hier de pakket gegevens naar toe te sturen zodat wij dit kunnen uitzoeken voor de klant.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of