Complaint: Nog steeds geen pakket

user-131740 on 04 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bezorger schijnt al twee keer langs te zijn geweest. Heeft allebei de keren een brief achtergelaten. Op de laatste brief stond dat zij op woensdag tussen 09.00 en 15.00 langs zouden komen. Ik ben hiervoor thuis gebleven en er is niemand geweest. Ik heb vijf keer moeten bellen voordat ik eindelijk iemand te pakken kreeg. Die persoon vertelde dat deze nog bezig was met bezorgen, duidelijk gemaakt dat ik niet meer thuis ben. Ik heb geprobeerd later op de avond met mijn infocode op de site om mijn pakket te laten bezorgen op andere tijden, maar deze code werkt niet.

Ook las ik op de site van de afzender dat na twee keer bezorgen zonder iemand thuis te treffen, het pakketje in de avond aangeboden moet worden en dit is niet gebeurd.

Desired solution:

Ik wil dat er aan de afspraken gehouden wordt die op het briefje wordt vermeld. En er wordt eigenlijk op de site van afzender vermeld dat het na twee keer in de avond moet worden aangeboden wat niet gebeurd is. Ik had liever gehad dat dit wel gebeurd was.

Infocode moet wel werken.

Ook vind ik dat de telefoonnummer op het briefje moeilijk bereikbaar is. Het zou fijn zijn als je gelijk iemand te pakken kan krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Vanavond zou Selektvracht langskomen tussen 18.00 e n 2100. Ik heb thuis gewacht om vervolgens om 21.30 een briefje te vinden dat er niemand aanwezig was.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij de klant moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of