Complaint: Onbehoorlijke communicatie vanuit selektvracht

user-71416 on 27 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tot aan 3 keer aan toe heeft selektvracht vanuit zichzelf besloten het pakket toch maar niet te leveren . Ze bellen niet aan ze laten geen bericht achter , ze komen gewoon helemaal niet opdagen . Als er dan gebeld word , hebben ze geen antwoord. Het is hartstikke vervelend om iedere keer weer dit mee te moeten maken .

Desired solution:

Dat de pakketten die ik heb besteld LEVEREN !!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De verzonden pakketten zijn reeds retour gestuurd naar de afzender ivm onjuiste adressering, de pakketten zijn niet aangeboden bij de geadresseerde.
Wij hebben de auteur van de klacht geadviseerd contact op te nemen met de afzender. Wij hebben excuses aangeboden aan de auteur.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of