Complaint: onbereikbaar en onfatsoenlijk

user-105030 on 25 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vandaag een kaartje ontvangen dat de bezorger met een pkje aan de deur is geweest en dat hij morgen terugkomt. Omdat ik er morgen niet ben heb ik gebeld naar het 088 nummer onderaan het kaartje Tot twee keer toe vertelde een bandje mij dat het nummer tijdelijk buiten gebruik was(??)Toen op internet geprobeerd de infocode in te voeren. Dat lukte niet aangezien de pagina aangeeft:Via deze pagina kunt u binnenkort gebruik maken van de nieuwe service van Selektvracht.
Wij vragen u vriendelijk nog even om uw geduld.

Nog een keer gebeld nu werd er wel opgenomen. Na de (teleurstellende) mededeling dat het pakketje helemaal niet morgen maar pas volgende week woensdag opnieuw wordt aangeboden melde ik mijn problemen met inloggen en bellen.
De medewerker zei dat ik daarvoor niet bij hem moest zijn en dat door mensen zoals ik de lijn bezet was waardoor anderen ook een tijdelijk buiten beguik bandje hoorden. Buitengewoon onfatsoenlijk om zo om te gaan met een klant. Bovendien slordig dat op het briefje iets anders staat dan dat wat telefonisch gemeld wordt.

Desired solution:

met een klantvriendelijke behandeling en een tijdige bezorging van het pakje

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of