Complaint: Onbereikbare klantenservice Selektvracht

user-148492 on 13 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zou dat er per direct contact met mij word op genomen over mijn bestelling bij jullie. Ik probeer al 5 dagen lang het 085 nummer te bellen en geen gehoor. De laatste status van mijn bestelling is (11-12 2012 Pakje niet aangekomen op depot, mogelijk door sorteerfout). Ik hou mijn hart vast hierbij. Ik heb al eerder problemen gehad met Selektvracht en eis dat het vandaag of morgen onder rembours voor jullie kosten geleverd gaat worden. Het is een kerstcadeau voor mijn moeder die ik al ( heel erg eigenlijk) 3 weken te vroeg heb besteld omdat ik weet hoe traag en slecht Selektvracht levert. Dit was de laatste kans en ik hoop dat jullie het snel oplossen. Vind het heel vervelend via deze weg te moeten gaan hopen op een oplossing. Ik bestel NOOIT meer wat als een webshop via deze distributeur producten verzend. Als ik hier geen reactie op krijg stap ik naar de Consumentenbond. Voor mij is drie keer scheepsrecht teveel namelijk.

Desired solution:

Ik wil dat mijn pakket onder rembours( kosten voor Selektvracht) geleverd word deze week of naar een dichtstbijzijnde ICI paris winkel word geleverd.Anders graag terug naar ICI Paris zodat zij het in een winkel kunnen laten leveren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas is dit pakket gestolen van het depot. De verzender weet hiervan. De klant zal met hen contact moeten opnemen zij zullen dan een nieuwe zending toe sturen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of