Complaint: Onbeschoft te woord gestaan!!!!!!

user-57403 on 05 August 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben zéér ontevraden hoe ik te woord bent gestaan door 1 van de medewerkers van Selektvracht nadat ik het nummer 0174-421715 heb gebeld ivm ik een klacht had van het bezorg service. Namelijk: er word beweert dat ze 4 keer mijn pakket hebben geprobeerd aan te bieden en dat ik niet thuis was. Bij poging nummer 1 was ik idd niet thuis, Bij poging nummer 2 was ik heel de dag thuis, s’avonds loop ik naar buiten en zie ik een briefje in de bus dat ze zijn geweest? Ze hebben niet eens aangebeld!! Poging nummer 3 was ik ook heel de dag thuis, toen zijn ze helemaal niet geweest op bij poging nummer 4 werd er wéér niet aangebeld!!! Nu word het pakketje terug gestuurd naar de leverancier (dit pakketje had ik echt nodig want daar zaten kadootjes in voor mijn fam die ik voor ze mee zou nemen as maandag) Ik belde het nummer wat op het briefje stond en legde exact dit verhaal uit. Menneer noemde mij een leugenaar en dat ze wel zijn geweest en hebben aangebeld en hierom vroeg ik om zijn naam om een klacht in te dienen en vertelde mij: Dat gaat je helemaal niks aan en hing op! Ik ben hier echt niet blij mee!!! Zowiezo heb ik vaker problemen gehad bij eerdere pakketjes die ze probeerden af te leveren bij mij. Ze belden aan en nadat ik naar beneden rende en de deur open deed waren ze al weg!!! Ik kan rennen maar iemand slecht te been niet!

Desired solution:

Ik verwacht excuus van het bedrijf of dat dezen personen hierop worden aangesproken!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 21 August 2011 at 23:37

Er is mij een mail gestuurd met de vraag voor mijn adres gegevens zodat de personen in kwestie kunnen worden aangesproken (en nu hopen dat dat ook echt zo gebeurd) en idd is er ook excuus aangeboden. Dat is ook waar ik om vroeg maar in de toekomst zal ik sites op het internet die een bezorg service aanbieden via selektvracht vermijden...

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gevraagt om de adresgegevens door te sturen.
Zodra deze ontvangen zijn zal de betreffende besteller op dit feit aangesproken worden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of