My complaint:
Ik ben zéér ontevraden hoe ik te woord bent gestaan door 1 van de medewerkers van Selektvracht nadat ik het nummer 0174-421715 heb gebeld ivm ik een klacht had van het bezorg service. Namelijk: er word beweert dat ze 4 keer mijn pakket hebben geprobeerd aan te bieden en dat ik niet thuis was. Bij poging nummer 1 was ik idd niet thuis, Bij poging nummer 2 was ik heel de dag thuis, s’avonds loop ik naar buiten en zie ik een briefje in de bus dat ze zijn geweest? Ze hebben niet eens aangebeld!! Poging nummer 3 was ik ook heel de dag thuis, toen zijn ze helemaal niet geweest op bij poging nummer 4 werd er wéér niet aangebeld!!! Nu word het pakketje terug gestuurd naar de leverancier (dit pakketje had ik echt nodig want daar zaten kadootjes in voor mijn fam die ik voor ze mee zou nemen as maandag) Ik belde het nummer wat op het briefje stond en legde exact dit verhaal uit. Menneer noemde mij een leugenaar en dat ze wel zijn geweest en hebben aangebeld en hierom vroeg ik om zijn naam om een klacht in te dienen en vertelde mij: Dat gaat je helemaal niks aan en hing op! Ik ben hier echt niet blij mee!!! Zowiezo heb ik vaker problemen gehad bij eerdere pakketjes die ze probeerden af te leveren bij mij. Ze belden aan en nadat ik naar beneden rende en de deur open deed waren ze al weg!!! Ik kan rennen maar iemand slecht te been niet!
Desired solution:
Ik verwacht excuus van het bedrijf of dat dezen personen hierop worden aangesproken!!!