Complaint: Ongeduldige bezorgers!!

user-132862 on 10 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag 9/10/2012 voor de zoveelste (!) keer een bezorgster die aanbelt alsof er brand is. Ik hoefde maar één trap af, deed dit zo snel mogelijk, aangezien er 4 kleine kinderen sliepen en ik van de vorige keren weet wat er dan gebeurt. Nu weer hetzelfde liedje, in de tijd die ik nodig had om van één trap te rennen is er 3(!!!) keer aangebeld, waarvan 2 x alsof m’n hele huis in de brand stond of dat er iemand was aangereden of een hartaanval had o.i.d. De vorige keren heb ik er, net als vandaag trouwens vriendelijk iets van gezegd, de reden is: we hebben haast, we hebben zoveel pakketjes en moeten opschieten. Ik gaf aan dat dit natuurlijk niet normaal is. Als je op de wc zit moet je ook je broek aantrekken. Als je een luiertje aan het wisselen bent, moet je in ieder geval ervoor zorgen dat de baby veilig is, als ik op zolder ben, moet ik zelfs 2 trappen af…. Het is onbeschoft. En een groot probleem: 2 van de 4 huilend wakker, lekker is dat aan het begin van een middagslaapje. Behalve dat er aangebeld wordt alsof er een ramp gebeurt, wordt er ook vaak gelijktijdig bij de buren gebeld. Ik heb het zelfs gehad, dat ik gewoon in de kamer was en alleen maar even naar de voordeur hoefde, en dat de buren gelijktijdig met mij bij de voordeur kwamen. Voor hun was het helemaal loos alarm, er was slechts alvast gebeld voor het geval ik niet thuis zou zijn. Er was nog geen halve minuut na het aanbellen voorbijgegaan, voor ik bij de deur was.Of ik kom bij de deur en ze staan al bij de auto of… IK BEN ECHT NIET LANGZAAM! Ik ben het nu na een aantal keren behoorlijk zat, en daarom nu maar een keer een klacht ingediend Deze manier is niet normaal, niet beschaafd, maar brutaal, agressief en erg vervelend Daarbij komt dat de gevolgen voor mij en m’n kindjes in dit geval ook erg lastig zijn, voordat ze weer slapen, als ze dat al doen ben je op z’n minst 10-20 minuten verder….ze zijn namelijk nogal geschrokken…
Toen ik de vorige keer de bezorgster er op aan sprak en ook nu, gaven ze aan, dat ze het altijd zo doen, i.v.m de haast. In een kinderrijke buurt als de onze geen goed idee. Maar ook bij anderen kan dit echt niet!!

Desired solution:

Dat dit niet meer voorkomt!! Leer de personen die bezorgen hoe deur etiquette zijn. Dat je rustig en beschaafd aanbelt, dat je even wacht, (iemand de tijd geeft van de wc af te komen een trap af te lopen, een kindje neer te leggen, even snel iets aan te schieten voor het geval de persoon net ligt te rusten of ziek is of wilde douchen o.i.d.) dat na een redelijke tijd, echt geen 5 minuten je eventueel nogmaals beschaafd aanbelt en dan nog even wacht.Als er dan nog geen reactie is, dan probeer je alternatieven, buren of een ander moment of wat dan ook. En dan houdt je je ook aan dezelfde normale manier van doen. Dit moet de bezorgers onder de aandacht worden gebracht. En als de werkdruk echt zo hoog is, dan mot die omlaag, waardoor er weer fatsoenlijk kan worden gedaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of