Complaint: ongelooflijk klantonvriendelijk

user-131348 on 02 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

3 x is hetzelfde pakketje in het systeem van Selektvracht aangekomen voor verdere bezorging naar mij MAAR er is niets bezorgd en ook geen briefje/kaartje achtergelaten en het pakketje is -voor mij om onverklaarbare reden – weer retour gegaan naar de leverancier(3 x).
Het afleveradres was mijn werkadres. De eerste 2 x stond mijn naam + het werkadres vermeld, de 3x stond de bedrijfsnaam + mijn naam + werkadres vermeld.
Op Track en Trace stond steeds vermeld : op dezelfde dag van aankomst van het pakketje bij Selektvracht is ook meteen diezelfde dag het pakketje bij mijn werkadres
aangeboden maar door onvolledig/onjuist adres is het pakketje dezelfde dag weer retour gegaan.
Opvallend : het adres was correct. Onvolledig/onjuist : bullshit.

Desired solution:

Het heeft zich al voorgedaan in week 36,37 en 38. Ik was toen zo vreselijk kwaad dat ik er op dat moment niets meer mee te maken wilde hebben.
Nu ben ik inmiddels weer gekalmeerd en via google achter deze website gekomen.
Het enige wat ik nog van belang vind is, om dit onder de aandacht te brengen van Selektvracht. Met name het afleveradres --> het werkadres ! Wat is hier nu mis mee ?
Op deze manier ga ik niet meer het werkadres gebruiken...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Depot geïnformeerd over het juiste adres. Klant geïnformeerd dat de huisnummer zoals wij die hadden niet bestaan. Namens Selektvracht excuses aangeboden dat dit eerder niet is goed gegaan.
Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of