Complaint: Onterechte melding niet thuis, daardoor pakket niet ontvangen.

user-121530 on 11 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een pakket besteld. Het is in totaal 5x aangeboden. 1e 2x was ik idd niet thuis, echter pas de 2e keer een briefje. De laatste drie keer was ik alle keren thuis, maar is er nooit aangebeld, maar wel op de site aangegeven dat het pakket aangeboden is.
Klantenservice gebeld a 18ct/min… die kunnen niets doen, behalve dan 18ct/min rekenen… Kreeg van 16:00 – 17:00 te horen op een bandje van het depot, dat ze alleen tussen 16:00 en 18:00 bereikbaar zijn????? En van 17:00 tot 18:00 krijg je al meteen bij de centrale de melding dat ze maar tot 17:00 open zijn…. Goed geregeld dus… NIET!

Desired solution:

Simpel.. Lever de dienst die je zegt te leveren en controleer je mensen beter.
1. Als je een bezorgpoging doet, ook aanbellen. En indien niet thuis, elke keer een briefje.
2. Maak maar een no-cure no-pay solution. Nu is het naar mijns inziens geld binnen harken en er niets voor doen.
3. Sycnhroniseer de openingstijden / meldingen AUB. Nu klopt er niets van.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of