Complaint: Oplossing ID 163193

user-114295 on 11 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Misschien is het wel een idee om de status op “Opgelost” te zetten op het moment dat de klant tevreden is over de oplossing. Ik verbaasde me er al over dat het percentage 99% staat.

De aangedragen oplossing is voor mij niet acceptabel. Ik ben vanavond niet thuis en ben niet van plan mijn agenda om te gooien in de hoop dat de bezorger nu wel langs komt. Ik wil het pakket morgen (donderdag 12-07-2012) ophalen op het distributiecentrum op de Dillenburgstraat in Eindhoven

Het is verder diep triest dat de oplossing via EMail binnenkomt maar er niet op gereageerd kan worden door een simpele reply.

Desired solution:

Ik wil het pakket morgen (donderdag 12-07-2012) ophalen op het distributiecentrum op de Dillenburgstraat in Eindhoven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Geadresseerde is voorzien van het nummer van het depot waarmee hij contact kan opnemen over het afhalen op depot.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of