Complaint: Paket tot twee keer toe zonder reden retour gezonden

user-75851 on 22 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zou vorige week vrijdag, 16 december 2011, een pakketje van nelly.com ontvangen. In de track&trace status stond dat de chauffeur vanaf 10.30 onderweg was naar mijn adres met mijn pakketje. De hele dag is er niemand aan de deur geweest en s’avonds stond er in de status dat het pakketje retour was gestuurd. Ik heb toen contact op genomen met selectvracht maar zij wisten niet waarom het pakketje retour was gestuurd en konden mij niet verder helpen.

Ik heb toen opnieuw hetzelfde pakketje besteld bij nelly.com en dat zou vandaag worden geleverd. Wederom om 10:23 zou de chauffeur onderweg zijn met het pakketje. Ik ben opnieuw de hele dag thuis gebleven maar er is NIEMAND aan de deur geweest. En vanavond rond 19:00 stond er in de status dat het pakje weer retour is gezonden.

Ik ben hier behoorlijk boos over omdat het een kerstcadeau betreft en er helemaal niemand aan de deur is geweest. Ik vind het echt ronduit belachelijk dat het dan zonder reden direct retour wordt gestuurd.

Desired solution:

Ik wil mijn pakketje alsnog hebben.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is retour gestuurd omdat er op het adres van de auteur geen bel en brievenbus aanwezig zou zijn. Wij hebben de auteur van de klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Nelly.com. Helaas was het pakket al retour afzender en kon het niet meer opnieuw worden aangeboden.

Wij hebben de auteur van de klacht onze excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of