My complaint:
Ik zou vorige week vrijdag, 16 december 2011, een pakketje van nelly.com ontvangen. In de track&trace status stond dat de chauffeur vanaf 10.30 onderweg was naar mijn adres met mijn pakketje. De hele dag is er niemand aan de deur geweest en s’avonds stond er in de status dat het pakketje retour was gestuurd. Ik heb toen contact op genomen met selectvracht maar zij wisten niet waarom het pakketje retour was gestuurd en konden mij niet verder helpen.
Ik heb toen opnieuw hetzelfde pakketje besteld bij nelly.com en dat zou vandaag worden geleverd. Wederom om 10:23 zou de chauffeur onderweg zijn met het pakketje. Ik ben opnieuw de hele dag thuis gebleven maar er is NIEMAND aan de deur geweest. En vanavond rond 19:00 stond er in de status dat het pakje weer retour is gezonden.
Ik ben hier behoorlijk boos over omdat het een kerstcadeau betreft en er helemaal niemand aan de deur is geweest. Ik vind het echt ronduit belachelijk dat het dan zonder reden direct retour wordt gestuurd.
Desired solution:
Ik wil mijn pakketje alsnog hebben.