Complaint: pakje geweigerd

user-76187 on 24 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er zou een pakje bezorgd worden tussen 9:00 en 13:00 uur. Ik ben thuis gebleven tot 15:00 maar er is geen bezorger geweest. rond half 6 kreeg ik het bericht pakje geweigerd.
Dit zou toch niet moeten kunnen?

Desired solution:

Dat het pakje zo snel als mogelijk alsnog word bezorgd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is op verzoek van de afzender niet aangeboden en retour gezonden, wij hebben de auteur van de klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Wehkamp.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of