Complaint: Pakje niet bezorgd

user-90001 on 09 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een briefje in de brievenbus dat Selektvracht ons niet thuis trof en morgen weer zal langskomen tussen 9 en 6 uur. Als ik de barcode van het pakje volg dan geeft dat aan dat het pakje hier is bezorgd. Ik heb het echter nooit ontvangen.

Desired solution:

Het pakje te ontvangen. Ik heb niet iets besteld om het niet te ontvangen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is reeds afhandeld via de klantenservice van Zalando. De klacht wordt hierbij afgesloten.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of