Complaint: Pakje niet bezorgd

user-114295 on 10 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrijdag 6 juli is er een pakje bezorgd maar helaas waren wij niet thuis. Er zou een nieuwe poging gedaan worden op dinsdag 10 juli (vandaag dus). Geprobeerd via de infocode meer info te krijgen maar dat werkte pas vanaf juli (volgens mij is het dat ook, of bedoelen ze 2013?) Heel de dag gewacht maar geen pakketje . Dat heeft me dus een vrije dag gekost! Wat ze wel gedaan hebben is de pagina van de infocode aangepast dat het pas vanaf september werkt!

Desired solution:

Dat post/pakketbezorgers zich een keer aan afspraken leren houden!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of