Complaint: Pakje niet bezorgd en onbeschofte behandeling

user-97681 on 19 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het pakje zou dinsdag 17 april tussen 12 en 18u worden bezorgd en mocht ook worden afgegeven bij de buren. Er is niemand van Selektvracht geweest, geen briefje in de bus over nieuwe datum/tijd aanbod. Door de aanbieder is gebeld met deze klacht, waarop werd beloofd dat het pake woensdagavond 18 tussen 18 en 21 u bezorgd zou worden. We zijn hier speciaal voor thuisgebleven maar: geen bezorging! Toen ik vanmorgen belde en hierover klaagde, was mijn adres niet in het systeem terug te vinden en werd ik onbeschoft te woord gestaan- mevrouw gooide de hoorn op de haak toen ik zei dat ik iemand wilde spreken die dit kan oplossen.

Desired solution:

Dat het pakje vandaag wordt bezorgd, vóor 15u. De rest van de dag ben ik deels van huis, morgen de hele dag buiten de stad. Vrijdagavond tussen 19 en 21u kan ook, maar dan moet het wel echt zeker zijn- ik haast me er dan voor naar huis!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze afzender aan op het juist doorgeven van huisnummers en toevoegingen. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of