Complaint: Pakje niet kunnen leveren?

user-102088 on 09 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 19 april en op 24 april iets besteld wat met Selektvracht zou worden bezorgd. Het pakje van 24 april was er een die gewoon door de brievenbus kon en heb ik ook ontvangen. Echter het pakje van 19 april was te groot voor de brievenbus en dat is kennelijk te veel gevraagd want het is gewoon weer teruggestuurd. Heb 3 weken gewacht en kreeg vandaag te horen dat ze het hebben teruggestuurd zonder het opgeven van de exacte reden. Er is hier ALTIJD iemand thuis geweest de afgelopen 3 weken, dus ze hebben zeker weten niet proberen te bezorgen. Waardeloos bedrijf.

Desired solution:

Geen, pakje is nu alweer terug bij het bedrijf en nu kan ik waarschijnlijk weer een week of langer wachten om mijn 250 euro terug te krijgen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of