Complaint: pakje onnodig retour afzender, bizar!

user-58284 on 16 August 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omdat ik niet thuis was om een pakket in ontvangst te nemen, een briefje van Selektvracht in mijn brievenbus. Daarna tot mijn verbazing een tweede briefje in mijn brievenbus gevonden terwijl ik speciaal thuis was gebleven op het aangegeven bezorgtijdstip. Daarna niets meer. Ik heb ieder dag dag met het depot gebeld en aangegeven dat ik het pakket graag zou willen ontvangen en ieder keer werd me verteld dat de bezorger onderweg was. Vandaag werd me echter verteld dat het pakket terug naar de afzender is gestuurd. Het pakket zou vier keer zijn aangeboden…maar waarom heb ik dan maar twee briefjes ontvangen?

Desired solution:

Graag zou ik horen van Selektvracht hoe ze hun fout gaan rechtzetten en waarom ze niet reageren op een mail die ik ze gestuurd heb.
Ik heb geen behoefte aan een standaard antwoord.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

deze klacht is dubbel. Verdere correspondentie zal lopen via de klacht van 15 augustus 2011 (13:18 uur).

Selektvracht B.V. Team

All complaints of