Complaint: pakje voor Wehkamp

user-64053 on 02 October 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had de afspraak dat Selektvracht het pakje `s ochtends bij mij afhaalt, ik heb tot 12.15h gewacht. Selektvracht is later gekomen toen ik niet meer thuis was.
Zij hebben op en briefje een nieuwe afspraak voor mij gemaakt, ik kan dan niet.

Desired solution:

Dat ze mij opbellen voor een nieuwe afspraak

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de auteur van deze klacht gevraagd contact op te nemen met Wehkamp BV om een nieuwe afhaalopdracht door te geven.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V Webcare Team

All complaints of