Complaint: pakket

user-116856 on 22 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een pakketje besteld omdat mijn huisnummer schijnbaar per ongeluk niet ingevuld was is het nu tereug naar het sorteer centrum hoe kom ik nu aan dat pakketje aangezien het betaald is ?

Desired solution:

dat ze mijn pakketje alsnog brengen
en dat ze meer duidelijkheid geven wat er nu verder gebeurt of wat ik kan doen zodat ik mijn pakketje alsnog krijg

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Helaas is het pakket vanwege een onbekend adres retour gegaan naar de verzender.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of