Complaint: Pakket bezorging

user-97643 on 18 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

14 april waren wij helaas niet thuis, het pakket zou op 17 april opnieuw aangeboden worden tussen 12.00 en 17.00 uur. Ik heb daarop de klantenservice gebeld dat wij dan ook niet thuis zouden zijn en wat een betere optie was? De vrouw aan de andere kant van de lijn kon mij daarop mededelen dat het pakket op 18 april tussen 18.00 en 21.00 weer opnieuw aangeleverd zou worden. Helaas is dit niet gebeurd, wanneer kan ik het pakket nou verwachten en hoelaat? Moet ik daarvoor dan weer een avond thuis blijven of een dag vrij nemen?

Desired solution:

Levering donderdagavond 19 april om 18.00 uur, zodat ik niet weer de hele avond aan huis gekluisterd ben wachtende op een pakket dat de avond ervoor al geleverd zou worden!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. Uit de track en trace van het pakket blijkt dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Wij hebben dit doorgegeven aan de klant.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden voor de onduidelijkheid.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of