Complaint: Pakket gemarkeerd “Geleverd”, maar niets ontvangen

user-50512 on 23 May 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Donderdag een bestelling gedaan bij de afzender, vrijdag kregen wij een mail dat het verstuurd werd via Selektvracht. Via de site hielde we in gaten wanneer het zou komen. Zaterdag de hele dag thuis geweest en niemand gezien. Eind van de middag stond er bij Selektvracht “BEZORGD”. Hoe kan dat nou? Wij naar de buren, maar niemand heeft het pakket gezien. Vandaag gebeld naar Selektvracht; en het volgende antwoord: het pakket is gewoon bij u zelf bezorgd! Yeah right!!! Dus niet. Ik moet maar contact opnemen met de afzender en deze gaat een klacht indienen en een onderzoek opstarten bij Selektvracht. Ondertussen moet ik maar afwachten of ik mijn pakket nog op tijd krijg of dat ik mijn geld terug krijg, want zo’n onderzoek duurt zeker 2 weken is mij verteld. Nu ik via Google zoek op klachten Selektvracht, schrik ik oprecht. Schaamt Selektvracht zich niet voor al die klachten die je overal leest??? Ik heb mijn afzender teruggebeld en gevraagd of ze nog eens goed willen overwegen om door te gaan met Selektvracht. Wellicht tijd voor een andere pakketdienst?

Desired solution:

Een snelle reactie van Selektvracht waar mij pakket is gebleven en wanneer deze "echt" wordt geleverd. En als deze zoek is, wil ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug (alles, incl. verzendkosten)!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Het pakketje met barcode 3SQP0000674273 is inderdaad bezorgd gemeld op zaterdag 21 mei. Om u verder van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110523155850". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of