My complaint:
Groot probleem! Het pakje dat is verstuurd via DHLforYou/selektvracht staat in de pakketstatus vermeld als afgeleverd maar we zijn de hele dag thuis geweest en er is niks afgeleverd. Sterker nog we zijn vorige week 3 dagen thuis gebleven om het pakketje aan te nemen!
Er lag vrijdag een briefje in de brievenbus: wordt zaterdag tussen 9.00-13.00 afgeleverd. We zijn dan ook thuisgebleven maar er is absoluut niemand geweest! De hele dag waren we thuis. Er is toen ook geen briefje in de brievenbus gegooid maar in de pakketstatus staat dat we niet thuis waren…
Dinsdagochtend direct gebeld maar de mevrouw van DHL kon alleen de status benoemen: wordt vandaag afgeleverd. Weer iemand thuisgebleven de gehele dag. Nog een email gestuurd naar klantenservice van DHL. Email terug: pakje wordt afgeleverd tussen 9.00-18.00 Tot 18.00 gewacht toen nog maar eens gemaild. email terug van Ria Kraamer: pakket wordt afgeleverd tussen 18.00-21.00u Okay we geven het nog een kans. 3x raden: niemand geweest! Ik check de status op internet: staat er ‘pakket afgeleverd’! Ik weet niet waar maar in ieder geval niet bij mij. De 2e leugen in de status dus… direct diverse emails verzonden naar zowel DHL als Selektvracht maar geen respons meer 0,0
Meteen de volgende ochtend maar eens gebeld met Selektvracht(40ct per minuut) Die mevrouw kon alleen de status oplezen en een melding maken. Als u een onderzoek wilt moet u de verzender inschakelen. Bedankt voor de perfecte oplossing mevrouw selektvracht…
Uiteindelijk 14 emails verder en 2 dure telefoontjes (9,00 totaal) is het pakketje nog steeds weg. Ik heb alle buren gesproken, ook die hebben niets ontvangen. Ik heb kwade emails gestuurd maar dat helpt niets. Selektvracht/DHL geeft niet thuis. Ik heb ze alle kans geboden dacht ik zo. Nu plaast ik dit op internet in de hoop op een reactie. Daarna ga ik verder met volgende stappen. Voor mij staat vast: dit gaat opgelost worden anders is het wel heel makkelijk om overal mee weg te komen. Schade tot nu toe incl pakket bijna 75,- Als ik het pakketje zelf had opgehaald was ik net zoveel tijd kwijt geweest als nu met mailen/bellen…
Dit moet opgelost worden!
p.s. ook vele malen gebeld naar het nummer van het Selektvracht-depot dat op het briefje staat van de eerste bezorgpoging. Hier is nooit opgenomen…
Desired solution:
Dit pakket moet gevonden worden en de bezorger moet aangesproken worden op het melden van 2x een valse status en het niet afleveren van het pakket!