Complaint: Pakket gestolen/verdwenen/niet afgeleverd…u mag kiezen…

user-71849 on 30 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Groot probleem! Het pakje dat is verstuurd via DHLforYou/selektvracht staat in de pakketstatus vermeld als afgeleverd maar we zijn de hele dag thuis geweest en er is niks afgeleverd. Sterker nog we zijn vorige week 3 dagen thuis gebleven om het pakketje aan te nemen!

Er lag vrijdag een briefje in de brievenbus: wordt zaterdag tussen 9.00-13.00 afgeleverd. We zijn dan ook thuisgebleven maar er is absoluut niemand geweest! De hele dag waren we thuis. Er is toen ook geen briefje in de brievenbus gegooid maar in de pakketstatus staat dat we niet thuis waren…

Dinsdagochtend direct gebeld maar de mevrouw van DHL kon alleen de status benoemen: wordt vandaag afgeleverd. Weer iemand thuisgebleven de gehele dag. Nog een email gestuurd naar klantenservice van DHL. Email terug: pakje wordt afgeleverd tussen 9.00-18.00 Tot 18.00 gewacht toen nog maar eens gemaild. email terug van Ria Kraamer: pakket wordt afgeleverd tussen 18.00-21.00u Okay we geven het nog een kans. 3x raden: niemand geweest! Ik check de status op internet: staat er ‘pakket afgeleverd’! Ik weet niet waar maar in ieder geval niet bij mij. De 2e leugen in de status dus… direct diverse emails verzonden naar zowel DHL als Selektvracht maar geen respons meer 0,0

Meteen de volgende ochtend maar eens gebeld met Selektvracht(40ct per minuut) Die mevrouw kon alleen de status oplezen en een melding maken. Als u een onderzoek wilt moet u de verzender inschakelen. Bedankt voor de perfecte oplossing mevrouw selektvracht…

Uiteindelijk 14 emails verder en 2 dure telefoontjes (9,00 totaal) is het pakketje nog steeds weg. Ik heb alle buren gesproken, ook die hebben niets ontvangen. Ik heb kwade emails gestuurd maar dat helpt niets. Selektvracht/DHL geeft niet thuis. Ik heb ze alle kans geboden dacht ik zo. Nu plaast ik dit op internet in de hoop op een reactie. Daarna ga ik verder met volgende stappen. Voor mij staat vast: dit gaat opgelost worden anders is het wel heel makkelijk om overal mee weg te komen. Schade tot nu toe incl pakket bijna 75,- Als ik het pakketje zelf had opgehaald was ik net zoveel tijd kwijt geweest als nu met mailen/bellen…

Dit moet opgelost worden!

p.s. ook vele malen gebeld naar het nummer van het Selektvracht-depot dat op het briefje staat van de eerste bezorgpoging. Hier is nooit opgenomen…

Desired solution:

Dit pakket moet gevonden worden en de bezorger moet aangesproken worden op het melden van 2x een valse status en het niet afleveren van het pakket!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Update: De verzender heeft een onderzoek ingesteld afgelopen woensdag. Na herhaaldelijke mails bleef zowel DHL als Selektvracht melden dat de enige die dat kon doen de verzender is omdat deze 'de klant' is. Tot op heden nog niets vernomen. Je zou toch denken dat het een kwestie is van; vraag de bezorger direct waar het pakketje is afgegeven. Geef daarna degene waar het pakketje voor bestemd is een belletje en dan haalt deze het abusievelijk bezorgde pakketje wel op in de straat!' Geen idee waarom het zo lang duurt... Wel is het zo dat ik bij zeker 10 directe buren navraag heb gedaan en daar was niets bezorgd... Ik hoop dan ook zsm op een reactie van Selektvracht dat mijn pakketje is gevonden...

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Update: Gisteren is het pakketje na 17 dagen afgeleverd. Hieruit blijkt dus dat ik gelijk had toen ik zei dat er niets was afgeleverd en Selektvracht en DHL maar bleven melden dat het pakketje was bezorgd aangezien dat in de track/trace meldingen stond. Het heeft mij veel tijd, geld en frustratie gekost. Ik ga er dan ook vanuit dat ik minstens gecompenseerd zal worden voor de gemaakte belkosten van 9,- Graag uw reactie, Selektvracht...

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 09 December 2011 at 08:39

Zoals ik al schreef ga ik ervanuit dat minstens de belkosten vergoed worden aangezien jullie het pakketje meer dan 2 weken hebben vastgehouden en onjuiste informatie hebben geplaatst op tracktrace... Het heeft mij ontzttend veel tijd en frustratie gekost om meer dan 20 emails te sturen en steeds maar te vernemen dat er niks gebeurd. Jullie kwamen pas in actie toen de verzender contact opnam. Uiteindelijk blijkt dat ik al die tijd de waarheid heb gesproken. Ik hoor graag vandaag nog of de belkosten vergoed worden...

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van ons contact met de afzender van dit pakket hebben wij een onderzoek ingesteld naar het afleveradres van dit pakket. Het pakket is ondertussen terecht en is geleverd bij de geadresseerde.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of