Complaint: pakket hokka rop / 140

user-16073 on 17 July 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 16-07-aan de deur geweest, ik was niet thuis,het pakket zou op 17-07 tussen 10 en 14.00 uur opnieuw aangeboden worden,maar wie er komt is niemand van selectvracht,ik vind dat behoorlijk asociaal,ik zal ook de afzender bellen,en verzoeken dat ze toch maar een beter bedrijf moeten zoeken,want dit is drie keer niets.

Gewenste oplossing

Als er iets beloofd wordt, dan moet dat ook nagekomen worden

Message from Selektvracht

14 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben notie genomen van uw klacht. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen om uw klacht in behandeling te kunnen nemen Dank u wel! Customerservice Selektvracht B.V.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht wordt besproken met de betreffende bezorger door diens regiomanager.

All complaints of