My complaint:
Een week geleden een bestelling geplaatst op een bekende webwinkel. Na een week nog steeds niets ontvangen en op de website van Selektvracht stond steeds: “Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses”.
Uiteindelijk stond er na een week: “Pakje niet aangekomen op depot, mogelijk door sorteerfout”. Het bleek dat Selekvracht een container is kwijt geraakt en dat tot heden niet bekend is waar deze is.
De webwinkel was ten eerste niet op de hoogte gesteld dat het pakket kwijt was geraakt. Hierdoor konden zij mij vervolgens ook niet informeren. Ook niet netjes van Selektvracht dat ik hier zelf achter moest komen door overal heen te moeten bellen. Als ik dit op tijd had geweten had ik ergens anders iets kunnen bestellen, of naar de winkel toe kunnen gaan. Het ging namelijk om een koffer die ik morgen nodig heb voor mijn nieuwe baan i.v.m. een reis naar het buitenland. Erg jammer dat hierdoor zowel ik gedupeerd ben en de webwinkel een slechte naam krijgt!
Ik moet hierbij zeggen dat dit niet de eerste keer is dat ik problemen heb door Selekvracht.
Desired solution:
De oplossing die ik voor ogen had, namelijk alsnog naar de vestiging van de webwinkel om een nieuwe koffer op te halen, was niet mogelijk. Ik zou dan nogmaals moeten betalen, het pakket wat uiteindelijk aan komt weigeren en zodoende mijn geld terug krijgen. Dubbele kosten op dit moment dus voor mij.